26 Şubat 2012 Pazar

Rüyaların Dili


Yaşamıngizi sitemizi aktif hale getirdiğimizden bugüne, beş bini aşkın ruya yorumladık. Oldukça olumlu geri dönüşler oldu.Yaşamın gizi sitesinde, rüyayorumu nasıl yapıldığı ile ilgili örnekvermek istedik. Bunun için gizlilikprensibinden vazgeçmedenze kendigördüğüm rüyayı yorumuyla birlikte paylaşarak sitemizdeki yaklaşımı anlatmak istedim. Öncelikle yorumcu, sizlerin özel hayatınızı bilmeden,sadece rüyanızın bütününe bakarak yorum yapıyor. Bu sebeple ayrıntıvermesi yanıltıcı olabilir.
Sondönemde, fazlasıyla bedensel ağrı ve rahatsızlık hissediyordum. Bu, bir şeylerdenhuzursuz olduğumda oluşan bir durum olduğu gibi, rahatsızlık olabileceğini dedüşünüyordum. Geçen akşam yurtdışında yaşayan arkadaşımla uzun bir sohbetyaptık.Konu tümüyle benim dışımda olmasına rağmen, gece rüyamda onun evine gittiğimi, ayakkabımı dışarıdaçıkarıp içeri girdiğimi, sonrasında evden çıkarken kendi ayakkabımın yerinebaşkasının bana büyük olan ayakkabısını kendi ayakkabımı bulamadığım içingiydiğimi gördüm. Ayrıca arabamın anahtarını da bulamadığımı, oradan gitmemgerektiğini için bir minibuse binmek zorunda kaldığımı, aynı zamanda arabamanasıl ulaşacağımı da düşündüğümü, yedek anahtarı ile ertesi gün alabileceğimidüşündüm.Oldukça yorucu ve detaylı bir rüya idi. Genelde rüyalarım, simgesel tanımlar aramadan çözümleyebilirdim. Bu rüyada genelden farklı olarak simgesel bir yaklaşımsöz konusu olmuştu. Rüyalar, belki günlük yaşantınızda, gündeminizde çokta görünmeyen konularla ilgili bilinçaltında oluşna yoğunlukla birlikteortaya çıkabilir.
Burüyaya baktığınızda, bir önceki geceki yaptığım konuşmalardan etkilenmiş olabileceğimgibi kendi gerçeklerimle ilgili olabilirdi. Burada arkadaşımı rüyamda görmüşolsam da, hedeflerim söz konusu idi. Bu dönemde uğraştığım bir işle ilgili gereğinden fazla mücadele vermem gerektiğinive bu konuda yorulacağımı, bulacağımçözümlerin yeterli olamayacağını, budönemde hedeflerimi kaybedebilceğimi ve yeni arayışlara girebileceğimi rüyamsöylüyordu ama hedefimin çözümünün debende olduğunu açıklıyordu. Gerçekte rüyamın yorumuyla çokta örtüşen bir durumla karşı karşıyaolduğumu biliyorum.
Sizlere,rüya çözümlemesi yaparken nasıl yaklaştığımızı anlatabilmek adına bu paylaşımı yaptık. Sizin rüyalarınız sizinözeliniz, detaylar sizin içinizde gizli tanımlansa da siz bazı tanımları daha iyi algılayabilirsiniz. Busebeple rüyalarınıza verilen yorumların iç değerlendirmesini siz yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder