13 Mart 2012 Salı

Rüyada Böcek Görmek


Son dönemde  sitemize yazılan rüyalarda insanlar,  fazlasıyla böcek yada  yürüyen haşereler gördüğünü iletti. Genel olarak böcek görmenin ne anlama geleceği ile ilgili bilgilendirmeyi vermek istedik. Böcek görmekten çok, böceği nasıl gördüğünüz ve sizin ne konumda olduğunuz, rüyanızın  yorumunda etkilidir. Bu  böcekler, kimi zaman gezegenlerin hareketinin etkisinde kalarak, hayatımızda genel anlamda değişimler veya gelişmeler olmasının gerektiği mesajını bize yollayabilir. Böcekler hassasiyet, uyanıklığı ve duyarlılığın sembolü olabilir. Kendi düşüncelerinizi düzenlemek ve değerlerini sıralamanız gerektiğini size hatırlatabileceği gibi bazen  bazı şeyler için ilahi elçiler olabilirler.
Herbiri böcek gibi görünse de sinekten hamam böceğine ya da haşerenin birbirinden farklı anlamları olduğu gibi, nasıl göründüğüne bağlı olarak farklı söylemleri kendi içinde saklar.
Gördüğünüz böceğin cinsine göre değişim gösterse de ağırlıklı olarak karşınıza çıkan küçük engelleri simgeler. Bu kimi zaman bir problemi ele almanız gerektiğini söylerken, kimi zamansa işinizde önünüze çıkacak engelleri haber verir. Görme şeklinize göre işlerinizde bazı önceliklerinizi belirlemeniz ve düşüncelerinizi bir düzleme oturtmanız gerektiği anlamına da gelebilir.
Uçan haşere ve böceklerse, kimi zaman karşınıza çıkacak pisliği ve karışıklığı haber verir. Kimi zaman bir insanı temsil eder. Bu sizin hoşlanmadığınız ve hayatınızdan çıkarmak istediğiniz insan anlamına da gelebilir. Uçan haşereleri öldürmekse hayatınızla ilgili bazı bedelleri ödeyeceğinizi, zarefetiniz ve inceliğinizden dolayı kaybettiklerinizi geri kazanabileceğinizin  habercisi olabilir.
Rüyada hamam böceği görmek ise, hayatınızdaki önemli değerleri tekrar keşfedeceğinizi, duygusal, manevi ve içsel olarak kendinizi temizlemeye ihtiyaç duyacağınızı size haber verebilir.

3 yorum:

  1. Sizi daha öncede izliyordum..blog dünyasına hoşgelmişsiniz..:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz. Sitemizi hem aktif duyurmak hemde daha fazla bilgiyi paylaşmak için blogumuz var.:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, çok zor bir dönemden geçiyorum. Geçtiğimiz aylarda kardeşimi toprağa verdim ve iki gün önce de 1,5 yıllık sevgilimin beni aldattığını öğrendim. Sürekli kötü rüyalar görüyorum ama araştırsam da tam olarak analiz edemiyorum.. Kötü şeyler yaşadığım için psikolojim bozuk belki de hiç bir manası yok rüyalarımın ama yine de sormak isterim. Rüyam şu şekilde "bilmediğim bir yerde yatıyorum uyanıyorum ve kapım çalıyor. Gelen kişi odamda uçan bir hamam böceği olduğunu söylüyor. Tiksiniyorum ya uyurken benim üstümde gezindiyse diye. Daha sonra böceği görüyorum. Bu kez de korkuya kapılıyorum. Üzerime uçmasından korkuyorum ama odadan da çıkamıyorum." Diğer rüyamda: "Bir ziyafet sofrası görüyorum. Sofranın ortasında bir domuz var tepside süslenmiş bir şekilde. Ama domuz canlı gibi duruyor. Bu domuz canlı diyorum ve dokunuyorum. Dokununca canlanıyor ve bana zarar vermek için beni odanın içinde kovalamaya başlıyor. Çok fazla korkuyorum ve domuzdan kaçamıyorum. Odadan çıkamıyorum." Lütfen bu iki rüyanın manası ne olabilir? Gerçekten beni çok etkiliyor. Bir mesaj olduğunu düşünmeye başladım.. Lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil