29 Haziran 2012 Cuma

Rüyada Kovalanmak Ya da Kovalamak Ne Anlama Gelir?

Kovalama veya kovalanma, sıklıkla görülen ve bilinçaltında fazlasıyla anlam içeren rüyalar olarak sınıflanabilir. Birçok ortak rüyada olduğu  gibi,normal hayatımızdaki endişelerimizin bir sonucu olabilir. Koşmak bizim için fiziksel, içgüdüsel karşılığımızdır. Bu rüyalarda saldırgan bir hayvan, insan ya da bir objeden kaçıyor olabilirsiniz. Bu kaçtığınız şey, muhtemelen size zarar verecek ya da öldürebilecek bir canlı ya da eylem olabilir. Sizi kovalayan her neyse ondan kaçacak, saklanacak veya  onu aldatmaya çalışacaksınız. Tercih edeceğiniz hareket, gerçek hayatta korku ve  stresle, çeşitli durumlara nasıl karşılık verdiğinize bağlı olabilir. Çoğu zaman, onun karşısında duracağınıza, ondan kaçıyor ve onu atlatmaya çalışıyor olabilirsiniz.  Kendinize sorun, sizi kovalayan kişi kimdir, böylece korkularınız ve endişelerinize anlam verebilmeye başlayacaksınız.
Kovalayan ya da saldırgan kişi, sizin bir görüşünüzü de simgeliyor, olabilir. Hisleriniz, öfke, kıskançlık, korkuve  muhtemelen aşk, sizin kaçtığınız şeyin yerine geçebilir.Burada net bir figur yerie gölge örüyorsanız buradaki simge uzaklarda değil daha yakındadır. Gölgemsi bir figür, sizin reddedilen kişiliğinizi gösterir. Bu duyguları, kaçtığınız şeyle, besliyor olabilirsiniz. Bir sonraki bu tip bir rüya gördüğünüzde kovalayan kişiyle yüzleşin. Onlara size niye kovaladığını sorun. Muhtemelen bir şeyden kaçıyorsunuzdur. AMA NEDEN?
Rüya tabirlerine göre eğer kovalama işini siz yapıyorsanız, bu sizin bir şeyin peşini bırakmak istemediğinizin habercisidir.Bir konuda geride kalmış  olabileceğinizi ve diğer insanlara yetişme çabası içinde olduğunuzu ifade edebilir..
Kovalayan kişiyle aranızdaki mesafeyi değerlendirin. Bu sizin olaya yakınlığınızı gösterir. Kovalayan kişi, size yakınlaşıyorsa, bu olay sizin peşinizi rahat rahat bırakmayacak gibi, gözüküyor. Bu problem siz onun ne olduğunu bulana kadar çevrenizde olmaya devam edecek, hatta saracak. Kovalayan kişiyle aranızdaki mesafeyi açıyorsanız, bu problemin pek bir önemi kalmayacağı anlaşılır. Eğer arayı korursanız problem uçup gidecektir.
Kovalama rüyalarını görmenizin bir nedeni de, saldırıya uğrayacağınız korkusudur. Bu tip rüyalar kadınlarda, kentsel çevrenin tehlikelerine karşı, kırılgan olan kimselerde, daha çok görülür, Rüya tabirlerine göre genellikle ,bu rüyalar haberlerde gördüğünüz  (tecavüz, saldırı vb) bir grup haberin etkisiyle, oluşan ve  bunların başınıza gelebilmesinden doğan korkulardan oluşur.

4 yorum:

  1. Benim rüyamda biri birini kovalıyodu

    YanıtlaSil
  2. Peki o halde yavru köpekbalığının suda küçük çocuk kovalaması/kovalamaya çalışması /çocuğun endişeli bir yüz ifadesiyle kaçmaya gayret içinde olması ne anlama geliyor?

    YanıtlaSil
  3. Ben 3 kez aynı rüyayı gördüm. İlkinde bir leopar beni bulmaya çalışıyordu gece boyunca saklandım kaçtım. Aileme zarar vermeye çalışıyordu. Ben çıktım dışarı oyalamaya çalıştım vs. 2. Sinde de yine aynı hayvan ve yine tüm gece kaç kovala. Bu gece gördüğüm rüyada ise uzun teller sarılı bir alanın icerisindeydi. Bende telin hemen dışında. Ve benden saklanmış ben onun orada olduğunu bilmiyordum.sonradan bana ulaşmaya çalıştı her fırsatta ama ben kendimi korudum. Bu aynı rüyaları görmek canımı sıkıyor benim. Bunun yorumu nedir acaba

    YanıtlaSil
  4. Benim ablam beni sopayla kovaliyordu sonra 1 soz söylüyordum dovmuyordu beni

    YanıtlaSil